Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Ο Δένδιας κυνηγάει τους Έλληνες Εθνικιστές γιατί δεν προσκυνούν το σύστημα

Τι έλεγε πριν έναν χρόνο για τη Χρυσή Αυγή
 Ο Νικόλαος Δένδιας, ο μοιραίος άνθρωπος που έχει αναλάβει εργολαβικά να εμποδίσει τη δημοκρατική έκφραση της λαϊκής βούλησης, αγωνίζεται με νύχια και με δόντια να δώσει μανδύα νομιμότητας στη μεγαλύτερη πολιτική αυθαιρεσία που γνώρισε η Ελλάδα μεταπολιτευτικά, στη δίωξη της Χρυσής Αυγής. Δεν χρειάζεται να αναρωτηθεί κανείς αν και γιατί έχει τέτοιο μένος, τέτοιο απύθμενο μίσος.
Η απάντηση είναι απλή: Η Χρυσή Αυγή είναι αντισυστημική, έξω από το διαβόητο «σύστημα». Και ο υπουργός Δένδιας είναι ένας πιστός εντολοδόχος που απλώς αγωνίζεται να φέρει εις πέρας την αποστολή του.
Ιδού τι είχε πει σ’ έναν δημοσιογράφο του «Unfollow», δίνοντας μια συνέντευξη τον Σεπτέμβριο του 2012. Θα πρέπει να σημειωθεί μια «σύμπτωση». Ο δημοσιογράφος κατάγεται από την Κέρκυρα. Το ίδιο δηλώνει και ο Ν. Δένδιας (αν και κατάγεται από τους Παξούς, ενώ σε βάθος η οικογένειά του προέρχεται από την Αλβανία). Κερκυραίοι και οι δύο από γνωστές οικογένειες. Σημειωτέον ότι ο παππούς του δημοσιογράφου, γόνος επιφανούς κερκυραϊκής οικογένειας, είχε καταδικασθεί για δοσιλογισμό ως συνεργάτης των Ιταλών.
Έλεγε λοιπόν τότε ο Ν. Δένδιας προς τον συμπατριώτη του δημοσιογράφο του «Unfollow» που ήταν άκρως ανήσυχος για την ανοδική πορεία της Χρυσής Αυγής:
Δημοσιογράφος: Η Χρυσή Αυγή είναι πολιτικό κόμμα ή εγκληματική οργάνωση που υποδύεται το κόμμα;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Το ότι είναι πολιτικό κόμμα είναι βέβαιο. Έχει πάρει σεβαστό αριθμό ψήφων και διαθέτει σημαντικό αριθμό βουλευτών. Θυμίζω ότι άλλες πολιτικές προσπάθειες με –θα μου επιτρέψετε να πω– πολύ σοβαρότερο πολιτικό περιεχόμενο δεν πέτυχαν ανάλογη κοινοβουλευτική εκπροσώπηση. Τώρα, το πολιτικό κόμμα αυτό εκδηλώνει αξιόποινη δραστηριότητα; Η ευθεία απάντηση είναι ναι. Το επιδιώκει κιόλας ή είναι συμπτωματικό; Αν η Δικαιοσύνη καταλήξει ότι το επιδιώκει, το ελληνικό κράτος πρέπει να αποφασίσει τι απάντηση θα δώσει.
Δημοσιογράφος: Και τον Χίτλερ τον είχαν ψηφίσει πολλοί. Δεν καθαγιάζεται κανείς επειδή μπήκε στη Βουλή.
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Συμφωνώ απολύτως μαζί σας.
Δημοσιογράφος: Όταν η Χρυσή Αυγή φωνάζει «θάνατος στα ερυθρά σκουπίδια», όπως στις εκδηλώσεις στο Μελιγαλά ή στο Βίτσι, ο υπουργός το εκλαμβάνει ως πολιτικό σύνθημα ή ως προτροπή σε έγκλημα;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Πάντως δεν είναι πολιτικό σύνθημα. Είναι ακραία λεκτική βία.
Δημοσιογράφος: Προτροπή σε έγκλημα δεν είναι όταν ο Ηλίας Κασιδιάρης λέει σε αστυνομικό διοικητή «θα έχουμε και νεκρούς» ή «έχουμε όπλα, τώρα έχουμε και άδειες οπλοφορίας»;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Θα ήμουν ευτυχής να σας διέψευδα, να έλεγα ότι δεν είναι έτσι. Εγώ έχω μια πολύ βασική θέση: όποιος παρανομεί, θα υποστεί τις συνέπειες. Μπορεί να υπάρχει ένα ειδικό πλαίσιο, οι βουλευτές έχουν ένα ειδικό πλαίσιο, υπάρχει μια διαδικασία. Σωρηδόν πάνε οι δικογραφίες στη Βουλή για τις φερόμενες ως αξιόποινες πράξεις της Χρυσής Αυγής.
Δημοσιογράφος: Στο Θέατρο Χυτήριο, βουλευτής της Χρυσής Αυγής παρεμβαίνει και παίρνει πολίτη από τα χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας. Αυτή η υπόθεση πού βρίσκεται;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Πολύ σωστά το είπατε, «από τα χέρια της αστυνομίας». Ποια ήταν η δική τους υπερασπιστική γραμμή, διότι ρώτησα κι εγώ τότε… Ότι αυτός δεν είχε συλληφθεί, ήταν ένας ηλικιωμένος άνθρωπος που τον έβαλαν εκεί και ηρέμησε. Κατά συνέπεια, δεν συνιστούσε αξιόποινη πράξη. Αν με ρωτάτε προσωπικά, ως πολίτη, αν μου άρεσε η εικόνα, θα σας απαντήσω: καθόλου. Αν με ρωτάτε πού βρίσκεται η δικαστική διερεύνηση, θα σας πω –και ορθώς– δεν ξέρω. Διότι αν ήξερα, θα σήμαινε ότι συμμετέχω στη δικαστική έρευνα και αυτό θα ’πρεπε να σας βάλει σε υποψίες.
Δημοσιογράφος: Μια βόλτα να κάνει κανείς στο διαδίκτυο βλέπει σε βίντεο τραμπούκους με μπλούζες της Χρυσής Αυγής, σημαίες, παλούκια, σε στιγμές συγκρούσεων με αντιφασίστες, να καταφεύγουν πίσω από τις γραμμές των ΜΑΤ και τα ΜΑΤ να τους προστατεύουν.
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Αυτό που μου λέτε δεν μου προκύπτει. Αν έχετε κάτι τέτοιο, το θέλουμε.
Δημοσιογράφος: Υπήρξαν καταγγελίες ανθρώπων υπό κράτηση στη ΓΑΔΑ για αστυνομικούς της ομάδας ΔΕΛΤΑ που τους έλεγαν «Ναι, ρε, είμαι χρυσαυγίτης εγώ, δεν ξέρετε τι θα γίνει από δω και μπρος» κτλ…
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Μου το είπε κι εμένα ένας ή μία βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ότι το άκουσε. Σας ξαναλέω: το τι είναι ο κάθε αστυνομικός, δικαίωμά του. Εννοώ, τι ψηφίζει. Το πώς εκδηλώνει τις πεποιθήσεις του δεν πρέπει έστω και στο ελάχιστο να παραβαίνει τους νόμους.
Δημοσιογράφος: Ο κόσμος το ’χει τούμπανο και η ΕΛ.ΑΣ. κρυφό καμάρι. Εσείς δηλαδή δεν πιστεύετε ότι υπάρχει σύνδεση της αστυνομίας με τη Χρυσή Αυγή; Συστημική σύνδεση;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Θα σας το αντιστρέψω: Αξιωματικά, η αστυνομία πρέπει να είναι απέναντι στη Χρυσή Αυγή. Δηλαδή, αυτό που εκφράζει η αστυνομία είναι το ακριβώς αντίθετο. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, εάν υπάρχει συστημική διασύνδεση, τότε υπάρχει ένα προβληματάκι μεγάλο. Και όχι μόνο για έναν πολιτικό προϊστάμενο, υπάρχει μάλλον, θα έλεγα, ένα προβληματάκι για τη δημοκρατία.
Δημοσιογράφος: Η εκτίμησή σας είναι ότι υπάρχει ή δεν υπάρχει;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Δεν δικαιούμαι να κάνω τέτοια εκτίμηση. Εγώ έχω την υποχρέωση να κάνω τη δουλειά μου, έχω την υποχρέωση να ελέγχω παραβατικές συμπεριφορές αν τις δω, και να φροντίζω να υπάρχει ένα τέτοιο γενικό πλαίσιο ώστε η ελληνική αστυνομία να σέβεται τους νόμους.
Δημοσιογράφος: Βάσει των στοιχείων που έχετε, υπάρχει συστημική διασύνδεση;
Υπουργός Δ.Τ.&Π.Τ.Π.: Η απάντησή μου είναι κάθετα όχι. Δεν υπάρχει συστημική διασύνδεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...